Sıkça Sorulan Sorular

Copcha nedir?
Copcha lüksü ulaşılabilir kılarak rahat, dinamik, özgün ve şık tasarım aksesuarlar sunmaktadır.
Hesap açmama gerek var mı?
Sitemizi üye olmadan ziyaret edebilir, e-mağazamızı dolaşabilir ve bloglarımızı sürekli olarak takip edebilirsiniz. Üyelik hesabına sadece alışveriş yapmak isterseniz ihtiyacınız olacaktır. Ancak size özel kampanyalar ve bilgilendirmelerden Daha detaylı bilgiye Üyelik Sözleşmemizden  ulaşabilirsiniz.
Ne tür ödeme yöntemleri kabul ediyorsunuz?

Ödeme işlemleriniz için Kredi kartı, Banka kartı, Havale, EFT gibi çok geniş seçenekler sunuyoruz. Ödeme alt yapısı olarak PAYTR kullanmaktayız. PayTR, SSL sertifikalı ödeme sayfası ve PCI-DSS uyumluluğu ile sizlerin güvenli bir ortamda ödeme yapmanız için gerekli her türlü önlemi almıştır. Ödeme sürecinin tamamı PAYTR aracılığı ile gerçekleşmektedir. Dolayısı ile “Copcha” veri bankasında Kredi kartı numaranız gibi hassas bilgiler işlenmemekte ve saklanmamaktadır.

Siparişim kaç günde elimde olur?

Siparişinizin onaylandığına dair e-postanın tarafınıza gönderilmesinden sonra, ürün, isteğiniz doğrultusunda size özel olarak üretilecek ve anlaşmalı kargo şirketine teslim edilecektir. Bu süreç 7-21 iş günü arasında değişmektedir.

Üretim süresi sipariş yoğunluğuna, seçilen ürünün modeline ve taşların stok durumuna göre değişmektedir. Sipariş vermeden önce ön bilgi almak için iletişim sayfamızı kullanaiblirsiniz.

Ürünün ücretsiz gönderileceğinin belirtildiği haller dışında  Ürünün teslimine ilişkin tüm masraflardan Alıcı sorumlu olacaktır. 100TL üzerindeki alışverişlerde kargo ücretsizdir.

Ürün kargo şirketi atarfından ödeme aşamasında belirtmiş olduğunuz adrese teslim edilecektir.

Siparişiniz kargolandığında, tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. Lütfen siparişinizin öngörülen süre içinde teslim edilmemesi halinde info@copcha.com.tr adresine bilgi veriniz.

Kargo elinize ulaştığında, lütfen paketin hasar görüp görmediğini kontrol ettikten  sonra teslim alınız.

Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Ön Bilgilendirme Formunda konu ile ilgili detaylı düzenlemeler mevcuttur.

Takımı hiç çıkarmadan kullanabilirmiyim?
Tavsiyemiz takınız üzerinizdeyken uyumamanız, banyo/duş yapmamanız ve sporda kullanmamanız. Ürünün dayanıklılığı pek çok faktöre bağlıdır. Bunlar için nem, ter, parfüm, saç spreyi, alkol ve ilaç tüketim oranı, vücut dengesi ve stresi sayabiliriz. Bu faktörler metalde bir reaksyon başlatarak olması gerekenden daha hızlı bir oksidasyona neden olabilir.  Bütün altın ve gümüşler nihayetinde solar ve okside olur.  Tamir ve bakım sayfamızdan daha detaylı bilgi alabiirsiniz.
Karartılmış olan takılarımın bu görünümünü nasıl koruyabilirim?
Oksidize edilerek  veya Rodium işlemi yapılarak verilen bu görünüm bir kaplama işlemi değildir. Bu yüzden, gümüş parlatıcısı kullanmaktan kaçının. Silmeniz gerekirse, temiz, kuru bir bez kullanın. Zaman geçtikçe kullanıma bağlı olarak oksitli gümüş parlar. Hoş bir eskitme görünümü oluşur. Eğer ilk görünümüne tekrar sahip olmak isterseniz Tamir ve Bakım sayfamızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Kişiye özel ürünlerin iptal ve iadesi mümkünmüdür?
Kişiselleştirilmiş ürünler ( Kişiye özel olarak hazırlanmış) hiç bir zaman iptal veya iade edilemez çünkü sizin tercihleriniz doğrultusunda hazırlanmıştır. Bu konu Ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesinde detaylı bir şekilde açıklanmıştır. Bu ürünler sadece ürün hatalıysa veya tarif edilen amaca uygunluk sağlamazsa geri gönderime açıktır.
Siparişimi iade edebilirmiyim?

Türkiye içi siparişler;

Ürün elinizde geçtikten sonra 14 gün içerisinde iade işlemi başlatabilirsiniz ve ödediğiniz ücretin tamamının iadesini isteyebilirsiniz. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirilik özelliğini kaybetmemiş, bütün içeriği eksiksiz olarak muhafaza edilmiş ürünlerin tam iadesi gerçekleştirilecektir. Daha detaylı bilgi için iade ve değişim politikası sayfamıza bakabilirsiniz.

KİŞİYE ÖZEL ÜRÜNLERİN İADESİ MÜMKÜN DEĞİLDİR.

Uluslararası siparişler;

İade ve değişim uygulanmamaktadır. Ancak, gönderim ve değişim nakliye ücretlerini karşalamayı kabul ederseniz bu mümkün olaiblir.

Uluslararası gönderi şart ve koşullarınız nelerdir?

Türkiye dışına gönderilecek siparişler için 5-15gün arasında bir zamana ihtiyaç vardır. Bilginiz olsun ki uluslararası siparişlerde gümrüklerden kaynaklanan gecikmeler yaşanabilmektedir. Ürününüz taşıyıcı kuryeye teslim edildikten sonra size eposta ile kargo takip numarası verilecektir.

Ülkenizde hukuki yetkilerle el konmuş siparişlerinizden sorumlu olmadığımızı belirtmek isteriz. Bu sebeple siparişinizi vermeden önce yerel kanunlarınızı kontrol ederek herhangi bir yasal kısıtlama olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz 

Uluslararası gönderi masrafları, vergi ve harçlar

“Copcha” Uluslararası gönderim hizmeti vermektedir. Bu hizmet için global gönderim ücreti olarak, sabit bir fiyat; 150TL uygulamaktadır. 800TL ve üzerinde olan siparişlerde uluslararası ücretsiz gönderim imkanı sunulmaktadır.

Türkiye dışına giden gönderiler vergi ve harçlara tabi olabilir. Bu tür masraflar Alıcı tarafından karşılanır. Siparişinizden önce yerel makamlarınıza danışarak  bu bilgileri edinmenizi öneririz. Copcha uluslararası siparişlerden kaynaklanabilecek Gümrük vergilerinden,  harçlardan veya aracılık hizmeti ücretlerinden sorumlu değildir.

Uluslararası Posta Kutusu (PO Box) adresleri:

Malesef uluslararası posta kutusu adreslerine gönderi yapamıyoruz. . Sokak adresi bizim için mutlaktır. Şart ve koşulları kabul ederek gönderi adresi olarak posta kutusu vermediğinizi beyan etmiş sayılırsınız.Teslimat gerçekleştirilemeyerek geri gelen ürünlerin gönderi masraflarının iadesi mümkün değildir.

Siparişim hasarlı geldi ne yapmalıyım?

Siparişleriniz paketlenirken azami dikkat ve özen gösterilmektedir fakat kazalar olabilmektedir. Böyle bir durumda taşıyıcı firma ile temasa geçiniz veya bizden destek talep ediniz.

Siparişim hasarlı geldi ne yapmalıyım?

Türkiye için Siparişler;

Mutlulukla hasarlı gelen ürününüzün yenisi tekrar göndeririz.

Eğer ürününüz kargoda hasar gördüyse bunu kargo teslimatını yapan görevliye belirtip tutanak tutturunuz. Ürünü teslim almayıp bize geri gönderiniz. İletişim formunu kullanarak bizimle hemen irtibata geçiniz. İletişim formunda:

Sipariş numarası, hasarlı materyaller ile ilgili bilgi ve  tutanağın kopyasının olduğundan emin olunuz.

Yeni ürününüz en kısa zamanda tekrar hazırlanıp size gönderilecektir.

Eğer ürününüzde üretimden kaynaklanan bir hata varsa detaylı bilgi için tamir ve bakım sayfamızı okuyabilirsiniz.